آموزش ارز دیجیتال رایگان
نوشته شده توسط : مهدی

آموزش ارز دیجیتال رایگان وجود دارد؟

آموزش ارز دیجیتال رایگان را در کمتر جایی می‌توانید پیدا کنید، اما در وبسایت محمد فاموریان ما بخشی را برای شما عزیزان فراهم کرده‌ایم که به کمک آن می‌توانید با مفاهیم پایه و ابتدایی ارز دیجیتال آشنا شوید. هر چند که این مقاله بخشی از آموزش می‌باشد و برای تبدیل شدم به یک تریدر و سرمایه گذار شما می‌بایست دوره آموزش ارز دیجیتال محمد فاموریان را تهیه کنید. چرا که این دوره مفاهیم ابتدایی تا پیشرفته در رابطه با ارز دیجیتال را در بردارد و برای کسانی که در بازار ارزهای دیجیتال سود کمی کسب می‌کنند یا در حال درجا زدن می‌باشند، بسیار مناسب است. از طرفی دارای نکاتی و تکنیک‌هایی می‌باشد که در هیچ جای دیگر آن‌ها را نخواهید پیدا کرد و همچنین برای افرادی که مدت زیادی در بازار ارزهای دیجیتال فعالیت می‌کنند نیز مناسب می‌باشد چرا که حاوی نکات طلایی می‌باشد.

مفاهیم اصلی بازارهای مالی

بازارهای مالی مبحث گستره‌ای می‌باشد که بازار ارزهای دیجیتال بخشی از این بازار به حساب می‌آید و به طور کلی به دو بخش سنتی و جدید تقسیم می‌شود. مفاهیمی همچون بازار بورس، بازار فارکس، معاملات مارجین، اهرم و لورج و معاملات اسپات تنها بخشی از این بازارهای مالی می‌باشند که از این بین بازار بورس، بازاری سنتی و بقیه جزء بازارهای جدید می‌باشند. یادگیری این مباحث ذکر شده از ملزومات می‌باشد چرا که با داشتن دانش کافی در رابطه با این مفاهیم به شما در تصمیم گیری و خرید و فروش در بازار ارزهای دیجیتال کمک خواهد کرد.

 

بازار بورس چیست؟

بازار بورس ایران محلی است که افراد از طریق دارایی‌های ریالی خود دست یه خرید سهام شرکت‌های مختلف می‌زنند، در واقع بورس بازاری است که افراد دارایی‌های نختلف را معامله می‌کنند. بازار بورس انواع مختلفی همانند بازار بورس کالا، بازار بورس اوراق بهادار و بازار بورس ارز دارد که مورد آخر در کشور ما وجود ندارد. در بازار بورس کالا افراد دست به خرید و فروش مواد اولیه و مواد خام مورد نیاز کارخانه‌ها و شرکت‌ها می‌زنند. در بازار بورس ارز افراد به خرید و فروش ارزهای خارجی همانند دلار و یورو می‌پردازند، هرچند که جاهایی وجود دارد که افراد این کارها را انجام می‌دهند ولی اسم بازار بورس را نمی‌توان بر روی آن گذاشت. بازار بورس اوراق بهادار، دارایی‌های همچون سهام شرکت‌ها و کارخانه‌ها و اوراق مشارکت خرید و فروش می‌شود و خرید و فروش سهام و ارواق مشارکت در محل معینی به طور رسمی و قانونی انجام می‌شود.

 

 ادامه مطلب...





:: برچسب‌ها: آموزش ارز دیجیتال,ارز دیجیتال,دیجیتال,آموزش دیجیتال ,
:: بازدید از این مطلب : 141
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 31 ارديبهشت 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: